۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۴۰

نماینده آمریکا در سازمان ملل:

باید به متحدانمان کمک کنیم وابستگی خود به نفت روسیه را کاهش دهند!

باید به متحدانمان کمک کنیم وابستگی خود به نفت روسیه را کاهش دهند!

نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنانی در راستای تلاش برای وابسته کردن اروپا به منابع انرژی کشورش ادعا کرد: باید به متحدانمان کمک کنیم وابستگی خود به نفت روسیه را کاهش دهند!

به گزارش خبرگزاری مهر، لیندا توماس گرین فیلد نماینده آمریکا در سازمان ملل به الجزیره گفت: روسیه را منزوی می کنیم و جلسات متعددی را در این راستا برگزار خواهیم کرد.

لیندا توماس گرین فیلد در این خصوص مدعی شد: روسیه در سازمان ملل منزوی و در حالت تدافعی قرار دارد! ما به انزوای روسیه ادامه می دهیم و به فشار بر مسکو برای توقف فوری درگیری ادامه خواهیم داد.

وی ادعا کرد: تحریم ها علیه روسیه تاثیرگذار هستند! رئیس جمهور روسیه مسئول ویرانی های ناشی از جنگ در اوکراین است! ما از متحدان اروپایی خود نخواستیم در تحریم نفت روسیه شرکت کنند.

این مقام آمریکا در راستای تلاش برای وابسته کردن اروپا به منابع انرژی کشورش گفت: باید به متحدانمان کمک کنیم وابستگی خود به نفت روسیه را کاهش دهند. درباره اهمیت تحریم روسیه اختلاف نظر وجود ندارد!

دیپلمات آمریکایی مذکور افزود: ما به دنبال انجام هر کاری که از طُرق دیپلماتیک برای پایان دادن به درگیری ها در اوکراینی بتوان انجام داد، هستیم.

کد خبر 5443944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      0 0
      شماچطورکشوری هستیدکه درکمکتان بعدازجنگ درست کردن شروع میشود فکرکتحدانتان بودنتان راباقطع وتشویق به تحریم خودشان که تحریمها دوطرفه است وبافرستادن سلاح وتکفیری ثابت میکنید