۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی خبر داد؛

فروش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صنایع دستی خراسان جنوبی

فروش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی صنایع دستی خراسان جنوبی

بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش صنایع دستی از ابتدای نوروز داشته‌ایم، گفت:در مجموع فروش صنایع دستی و سوغات سه میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رمضانی صبح سه شنبه در نشست با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس آمار از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا تاریخ هفتم فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۹۳۸ هزار و ۲۹۶ مسافر در خراسان‌جنوبی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر در هتل‌ها اقامت داشته‌اند، بیان‌کرد: دو هزار و ۵۷۱ نفر نیز در مهمان‌پذیرها، ۱۳ هزار و ۵۰۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ۱۷۵ هزار ۳۹۸ نفر نیز در خانه- مسافرها اقامت کرده‌اند.

رمضانی افزود: ۶ هزار و ۱۴۷ نفر نیز در مجتمع‌های اقامتی، ۴۱ هزار و ۸۱۲ نفر در تأسیسات اقامتی آموزش و پرورش (مدارس- خانه معلم و …) و ۶۷۹ هزار نفر نیز در اقامتگاه‌های موقت، بقاع متبرکه و…اسکان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه علی رغم افزایش سفرها در مجموع از نظر اسکان مسافر مشکلی نداشته‌ایم، گفت: بازدیدهای نظارتی خدمات اقامتی ما ۹۱ مورد بوده است که منجر به هفت فقره اخطار کتبی و ۱۱ مورد تذکر کتبی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموع نیز یک میلیون و ۸۰۴ هزار و ۲۸۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی خراسان جنوبی بازدید کرده‌اند.

کد خبر 5455421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha