۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

کشتی گیر چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شد

کشتی گیر چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شد

شهرکرد- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب پنج افتخار ورزشی برای استان، گفت: کشتی گیر استان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت کشتی‌گیر چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی کشتی، اظهار کرد: «ابوالفضل مرادی» در اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در وزن ۱۱۰ کیلوگرم حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۴۸ نفر از ورزشکاران سراسر کشور در این اردو حضور خواهند داشت، عنوان کرد: اردوی آمادگی تیم ملی کشتی نوجوانان به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اردو از ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۲۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

کریمی به حضور ورزشکاران چهارمحال و بختیاری تیم ملی تنیس اشاره کرد و افزود: تیم ملی در رقابت‌های تنیس غرب آسیا موفق به کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی این رقابت‌ها شد.

وی مطرح کرد: «رامتین رافعی» ورزشکار چهارمحال و بختیاری در بخش انفرادی پسران در مسابقات تنیس قهرمانی غرب آسیا با (۱-۶ و ۰-۶) نماینده «یمن» را شکست داد.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این مسابقات به میزبانی «لبنان» برگزار شد، تصریح کرد: «رومینا رافعی» در تیم ملی تنیس دختران حضور داشت که این تیم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی غرب آسیا شدند.

کریمی در ادامه به حضور داوران چهارمحال و بختیاری و سوت زنی آن‌ها در رقابت‌های هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: «میثم حیدری» و «بهمن عبداللهی» داوران چهارمحال و بختیاری هستند که به عنوان داور و کمک داور در دیدار تیم‌های «گل گهر سیرجان» و «پدیده مشهد» حضور دارند.

کد خبر 5459020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha