۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۵۳

جنبش حماس:

ملت فلسطین اجازه تداوم جنایت صهیونیستها ویهودی سازی قدس رانمی دهد

ملت فلسطین اجازه تداوم جنایت صهیونیستها ویهودی سازی قدس رانمی دهد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به عملیات شامگاه پنج شنبه در تل آویو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عملیات شامگاه پنج شنبه در تل آویو را واکنش طبیعی به منظور دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آنها و مسجدالاقصی برشمرد.

جنبش حماس با صدور بیانیه ای این عملیات را تبریک گفته و آن را واکنش طبیعی و مشروع به تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین و قدس و مسجدالاقصی دانست.

حماس افزود که ملت و مقاومت فلسطین با هر کس که در فکر تعدی به قدس و مسجدالاقصی باشد مقابله خواهند کرد.

جنبش حماس همچنین تاکید کرد که ملت فلسطین اجازه تداوم جنایات و تروریسم رژیم صهیونیستی و تلاش برای یهودی سازی قدس را نخواهد داد.

«اسماعیل رضوان» از رهبران حماس هم تصریح کرد: به رژیم اشغالگر درباره تحریک ملت خود هشدار می دهیم و تاکید می کنیم که مسجدالاقصی خط قرمز است.

واکنش جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی نیز با تبریک این عملیات در قلب تل آویو، بازگشت عملیات شهادت طلبانه در داخل عمق رژیم صهیونیستی را نتیجه طبیعی عبور اشغالگران از حد و مرز خود دانست.

جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت ادامه دارد و دشمن بهای بیشتری را در قبال تروریسم و جنایات خود خواهد پرداخت.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: این عملیات پیام واضحی به دشمن برای توقف تعرض خود به مسجدالاقصی است و اقدام شهرک نشینان و صهیونیست های افراطی در یورش به مسجدالاقصی با مقاومت و عملیات شهادت طلبانه بیشتری مواجه خواهد شد.

از سوی دیگر، یوسف الحساینه عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی هم تاکید کرد که این عملیات همچون طوفانی بود که لرزه بر اندام صهیونیست های بزدل در خیابان دیزنگوف انداخت.

احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامی هم تصریح کرد که این عملیات حامل این پیام به سران دشمن صهیونیستی بود که هر اندازه جنایات آنان علیه ملت فلسطین افزایش یابد، عملیات های قهرمانانه فلسطینی ها هم افزایش خواهد یافت و ملت و مقاومت قهرمان فلسطین برای پاسخ به جنایات این رژیم علیه ملت و مقدسات فلسطین گزینه های زیادی در اختیار دارند.

وی افزود: تا زمانی که ملت فلسطین از امنیت و آرامش برخوردار نباشد، اشغالگران اسرائیلی نیز رنگ آرامش را به چشم نخواهند دید.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم با تمجید از عملیات تل آویو تاکید کرد که اشغالگران جایی در سرزمین فلسطین ندارند.

این جبهه افزود: به رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان درباره تداوم تجاوزات به سرزمین خود و تروریسم علیه ملت فلسطین هشدار می دهیم.

گردان های الاقصی

گردان های الاقصی با تبریک عملیات در تل آویو، خواستار تداوم عملیات شهادت طلبانه در تماس مناطق فلسطین اشغالی شد.

گفتنی است که منابع خبری شامگاه پنج شنبه از وقوع تیراندازی در مرکز تل آویو که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، خبر دادند.

کد خبر 5461781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha