حماس: جنایات رژیم صهیونیستی با گذر زمان از یاد نخواهد رفت

حماس: جنایات رژیم صهیونیستی با گذر زمان از یاد نخواهد رفت

جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌های غاصب و اشغالگر علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.

این جنبش امروز شنبه در بیانیه‌ای به مناسبت ۶۶ امین سالروز کشتار وحشیانه کفر قاسم که طی آن ۴۹ نفر از جمله ۶ زن و ۲۳ کودک به شهادت رسیدند، تاکید کرد که تاریخ سیاه و پر از جنایت دشمن صهیونیستی اعم از کشتار کفرقاسم و دیگر جنایات این رژیم تا به امروز، نقاب از چهره حقیقی این رژیم تروریست و جنایتکار برمی‌دارد.

حماس بیان کرد که امت اسلامی و عربی و نهادهای بین‌المللی باید در برابر این جنایات دست به دست هم داده و در تمامی عرصه‌ها برای برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی و به شکست کشاندن تلاش‌ها جهت ادغام آن در منطقه تلاش کنند و سران جنایتکار این رژیم را در دادگاه‌های بین‌المللی مورد تعقیب و مجازات قرار دهند.

این جنبش اشاره کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین با گذر زمان از یاد نخواهد رفت و ملت فلسطین هرگز این جنایات را فراموش نمی‌کند و به مبارزه و مقاومت تا آزادسازی سرزمین خود و بازگشت به آن ادامه می‌دهد.

کد خبر 5619733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha