۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲

دولت «کی یف» خبر داد؛

آغاز خروج غیرنظامیان از «ماریوپل» از ظهر امروز

آغاز خروج غیرنظامیان از «ماریوپل» از ظهر امروز

معاون نخست وزیر اوکراین از گشوده شدن یک کریدور بشردوستانه از «ماریوپل» خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا غیرنظامیان از ظهر امروز از این شهر بندری خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «ایرینا ورشچوک» معاون نخست‌وزیر اوکراین از گشوده شدن یک کریدور بشردوستانه از «ماریوپل» خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا غیرنظامیان از ظهر امروز از این شهر بندری خارج شوند.

بر اساس این گزارش، وی تأکید کرد: اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، خروج از شهر محاصره شده ماریوپل از ظهر آغاز می‌شود. این مقام اوکراینی افزود: امروز ما دوباره برای خارج ساختن زنان، کودکان و سالمندان تلاش خواهیم کرد.

مقامات شهر ماریوپل پیش‌تر اعلام کرده بودند که روند تخلیه از مرکز خرید «پورت سیتی» به شهر «زاپوریژیا» انجام خواهد شد. تلاش‌های قبلی برای تخلیه شهر موفقیت‌آمیز نبود و مقامات روسی، اوکراینی‌ها را به عنوان مسئول این موضوع معرفی کردند.

کد خبر 5473379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زرین IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 1
      واقعا جای تاسف ازرهبران این دوکشور روسیه اوکراین دارد این دونفر نمی‌توانستند قبل ازاینکه جنگی شروع بشود باهم مذاکره کنند ومردم که قوم ودیار خودشان میباشد بیخانمان وکشته نشوند حیف که باینها بگویی رهبر یک کشور
    • فری IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      1 0
      پنتاگون دشمن بشریت