۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۶

امام جمعه کرمانشاه:

توجه به آموزش و پرورش کرمانشاه باید در صدر امور قرار گیرد

توجه به آموزش و پرورش کرمانشاه باید در صدر امور قرار گیرد

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به آموزش و پرورش کرمانشاه باید در صدر امور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولین آموزش و پرورش استان کرمانشاه با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش در صدر امور قرار داشته و با توجه به جایگاه ویژه تعلیم و تربیت باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به مقام والای شهید مطهری، افزود: استاد شهید آیت الله مطهری عالم و عامل به علومش بود و اساتید وی نیز افراد بزرگی مانند حضرت امام خمینی (ره) و مرحوم علامه طباطبایی بودند که چنین شاگردی را تربیت کردند و از این رو می‌توان به اهمیت جایگاه معلم پی برد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروزه آموزش و پرورش در جایگاه درخشانی قرار گرفته تا افراد متعهد و دلسوز با در اختیار گذاشتن علم خود به دانش آموزان باعث شدند تا آموزش و پرورش در جامعه مورد احترام باشد.

علما خاطرنشان کرد: معلمان از دیرباز در جامعه مورد عنایت و احترام مردمان قرار می‌گرفتند چرا که با از خودگذشتگی و ایثار در اعتلای فرهنگ و دانش جامعه تلاش می‌کنند و بهترین سمت در دنیا معلمی است زیرا خداوند نیز در قرآن به قلم که آموزگار است سوگند یاد کرده است.

وی با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق آموزش و پرورش، بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های خوبی توسط مدیرکل پیشین انجام شده که جای تشکر دارد و قطعاً از برکت معلمی است که افراد را ماندگار می‌کند.

کد خبر 5481243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha