۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۸

فرماندار تنگستان:

اعتبارات مناسب برای اجرای پروژه‌های تنگستان تخصیص یابد

اعتبارات مناسب برای اجرای پروژه‌های تنگستان تخصیص یابد

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: بر اساس مبلغی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پروژه‌ها اختصاص داده می‌شود مدیران کل استانی نیز از اعتبارات ملی برهمان اساس اختصاص دهند تا پروژه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر جمعه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عنوان کرد: یکی از موضوعات مهمی که دولت دنبال می‌کند در بحث مسکن است.

فرماندار تنگستان افزود: در سطح تنگستان نیز با پشتیبانی و اقدامات بسیار خوبی که صورت گرفته موجب تغییر متوسط مقام سازی در شهرستان شده است، در ابتدای دولت سطح مقاوم سازی در شهرستان تنگستان ۵۳ درصد بود که در حال حاضر به بیش از ۶۳ درصد رسیده است.

لطفی تصریح کرد: با احداث بیش از ۲ هزار و احد مسکونی در سطح تنگستان که در دست اجرا است سطح مقاوم سازی در شهرستان از میانگین سطح مقاوم سازی در استان پیشی خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بانک‌ها باید برای پرداخت سهمیه وام مسکن که به آنها اختصاص داده شده اقدامات لازم داشته باشند، اضافه کرد: در طی یک ماه گذشته ۷۳ درصد انعقاد قرار بانک جهت تسهیلات احداث مسکن ملی در شهرستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پرداختی وام‌های مسکن در شهرستان به صورت ۱۴ روز یک بار مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر کوتاهی صورت گرفته باشد قابل قبول نیست.

لطفی یاد آور شد: نیاز است این همه وحدت و همگرایی و برنامه محوری که در تنگستان صورت گرفته تقویت شود و نیاز به همکاری بیشتر از سوی اداره کل بنیاد مسکن استان است.

فرماندار تنگستان گفت: با توجه به مراجعات زیاد مردم ساختمان فعلی بنیاد مسکن شهرستان پاسخ گوی خدمات نیست، و لازم است نسبت به احداث ساختمان جدید برای بنیاد مسکن شهرستان اقدام لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: نیاز است بر اساس مبلغی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پروژه‌ها اختصاص داده می‌شود مدیران کل استانی نیز از اعتبارات ملی بر اساس همان مبلغ اختصاص دهند تا پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

لطفی از مدیرکل بنیاد مسکن خواست در بحث کمک‌های فرهنگی جهت ساخت ساز خانه‌های قرآنی، مؤسسات قرآنی و سالن‌های ورزشی جهت بانوان در سطح روستاها همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

کد خبر 6109228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha