۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

رفع خاموشی ۱۷۱ نقطه از بوستان های غرب تهران

رفع خاموشی ۱۷۱ نقطه از بوستان های غرب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از رفع خاموشی ۱۷۱ نقطه از بوستان های فرا منطقه‌ای این محدوده غربی پایتخت خبر داد و گفت: این اقدام در کمتر از یک ماه مورد اجرا قرار گرفته است.

علیرضا علی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بوستان جنگلی چیتگر، لتمان کن، آبشار البرز و جوانمردان به عنوان بوستان‌های فرا منطقه‌ای در این محدوده از شهر تهران قرار دارد که روزانه هزاران نفر از گردشگران به این محیط مراجعه می‌کنند؛ که به دلیل فرسودگی بخشی از روشنایی این بوستان‌ها از کار افتاده بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ افزود: طی یک پایشی از سوی همکارانم در اداره فضای سبز روشنایی‌هایی که خاموش شده و به یک نقطه بی دفاع شهری تبدیل شده بود، در ۱۷۱ نقطه شناسایی و اقدام به رفع خاموشی صورت گرفت.

وی ادامه داد: بخشی از این رفع خاموشی‌ها به درخواست شهروندان که با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته بودند مورد شناسایی قرار گرفت و همکارانم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع درخواست‌های شهروندان کردند و موجب رضایت شهروندان شدند.

علی بخشی با تاکید بر اهمیت نورپردازی به عنوان یکی از راه‌های بالا بردن دید به عنوان عنصری برای زیبایی شهری اظهار کرد: همزمان با رفع خاموشی پایه چراغ‌های بوستان‌ها، طرح نورپردازی نیز در برخی از نقاط از بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از فعال کردن پایه چراغ‌ها مربوط به سیم کشی روشنایی‌ها بود که در کمتر از یک ماه این عملیات با خودروهای بالابر به اجرا در آمده است و همچنان همکارانم در تلاش هستند نقاط دیگری که با مشکل خاموشی مواجه است را برطرف کنند.

کد خبر 5484626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha