۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹

شهردار منطقه ۲۲ خبر داد

اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی ۲ بوستان چیتگر و جوانمردان

اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی ۲ بوستان چیتگر و جوانمردان

شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجوی از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد و گفت: دو بوستان جوانمردان و چیتگر به‌عنوان بوستان‌های فرامنطقه‌ ای به حساب می‌ آیند و روزانه هزاران نفر از شهروندان تهرانی از این محیط‌ها بهره‌مند می‌شوند؛ به همین منظور ایمن‌سازی این دو بوستان در دستور کار واحد HSE ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در نظر گرفته شده تا طی پایشی از سوی کارشناسان ایمنی واحد HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) نقاط پرحادثه شناسایی و از سوی عوامل اجرایی در نواحی شش گانه و اداره فضای سبز به عنوان متولی بوستان‌ها رفع نقص شود.

وی ادامه داد: در نخستین اقدام تمامی بوستان‌های محلی مورد پایش قرار گرفته شده و در یک بازه زمانی مشخص برای رفع نواقص آن‌ها اقدام خواهد شد؛ همچنین شناسایی نقاط حادثه‌خیز در بوستان‌های فرامنطقه‌ای آغاز شده تا به شکل استاندارد و اساسی این نقاط برطرف شود.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: انتظار شهروندان این است که در بوستان‌های ایمن تردد و گردش داشته باشند که این درخواست شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و در صورتی که شهروندان نیز نقاط حادثه خیز را در بوستان‌ها مشاهده کنند می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع آن شود.

کد خبر 5628237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha