۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۴

در دیدار با هیئتی فلسطینی اتخاذ شد؛

جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره فلسطین

جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره فلسطین

رئیس جمهور سوریه  در دیدار با اعضای دبیرخانه انجمن فلسطینی های خارج از سرزمین های اشغالی، به موضع گیری درباره فلسطین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه ، به موضع گیری درباره فلسطین پرداخت.

رئیس جمهور سوریه با اعضای دبیرخانه عمومی اتحادیه جوامع، موسسات و جمعیت های فلسطینی در خارج – اروپا که پنجمین کنفرانس عمومی خود را در دمشق برگزار کرد، دیدار کرد.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به اعضای هیئت خوش آمد گفت و از آنها خواست که سلام خود را به همه شرکت کنندگان در کنفرانس برسانند.

وی تاکید کرد: رابطه و ارتباط سوریه با آرمان فلسطین نه تنها از منظر جغرافیایی یا ایدئولوژیکی، بلکه از نظر منافع نیز یک رابطه صمیمی است. بنابراین، هر موفقیتی در این امر، موفقیتی برای سوریه است.

رئیس جمهور سوریه افزود: آرمان فلسطین به لطف تلاش های فرزندان وفادار آن که در خارج هستند و مبارزه مقاومت در داخل اراضی اشغالی در حال حاضر و به شدت و آگاهی نسل جدید از اهمیت آرمان، دفاع و ارتباطش با آن بیش از پیش، در صحنه بین المللی وجود دارد.

رئیس جمهوری سوریه اعلام کرد که اهتمام فعالیت فلسطینی ها خارج از اراضی اشغالی باید اقدام در راستای حفظ هویت فلسطینی و ماندگار نگه داشتن آرمان فلسطین باشد تا این آرمان باقی بماند.

بشار اسد گفت: همچنین باید در راستای مقابله با دروغهایی که به دنبال ارائه تصویری تروریستی از ملت هستند، گام برداشته شود.

اعضای هیئت نیز به نوبه خود تأکید کردند که موفقیت کنفرانس آنها به دلیل حمایت واقعی سوریه از آرمان فلسطین و پذیرش این هدف است، و آنها میزبانی سوریه از کنفرانس امسال و دوره های قبل و اعطای حقوق کامل به فلسطینیان در داخل آن را نشان دهنده اصالت مردم سوریه دانستند.

اعضای هیئت همچنین خاطرنشان کردند که دفاع آنها از سوریه در کشورها و مجالسی که در آن حضور دارند، دفاع از فلسطین نیز هست و آنها معتقد بودند که جنگ علیه مردم سوریه نقاب ها را برملا کرد و دروغ ادعاهای غرب برای دفاع از آزادی ها و حقوق بشر را از بین برد.

کد خبر 5491607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha