۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۲۱

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

دستاوردهای سفر رهبر انقلاب به کردستان ذائقه مردم را شیرین کرد

دستاوردهای سفر رهبر انقلاب به کردستان ذائقه مردم را شیرین کرد

سنندج- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: کردستانی‌ها همواره از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 88 یاد کرده و ذائقه‌شان شیرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان اظهار داشت: برگزاری این مراسم چند حکمت داشته که نخست قدرشناسی از رهبر معظم، سفر و زحمات ایشان در آن دوران که برای تحقق آرمان‌های انقلاب زحمات زیادی کشیدند.

وی افزود: کردستانی‌ها همواره از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال ۸۸ یاد کرده و ذائقه‌شان شیرین است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: متأسفانه در سال ۸۸ برخی انسان‌های خودخواه و بزرگ‌بین ذائقه مردم را تلخ کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، انقلاب اسلامی را به قبل و بعد از سال ۸۸ تفسیر و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب ۳۰ سخنرانی درباره فتنه ۸۸ داشته که باید بازگو و همواره سرلوحه قرار گیرد.

وی به توصیف جایگاه کُردها از زبان رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: بنده یک ماه قبل از دریافت حکم حضرت آقا به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در کردستان، احکام نمایندگان سابق حضرت آقا در استان را مطالعه و تحلیل جامعی از وظایف و راهبردها داشته که محتوای این حکم متفاوت‌تر از گذشته بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی «رعایت حق بزرگ مردم شریف منطقه کُردی» را یکی از توصیه‌های حضرت آقا در حکم انتصاب خود خواند و اظهار کرد: رهبر معظم نگاه جامع به مردم کُرد داشته و «پشتیبانی از نیروهای مجاهد، همکاری چه در جنگ و چه در مقابل با ضدانقلاب، ایمان راسخ به دین اسلام، ارادت به پیامبر عظیم‌الشان (ص) و وفاداری به جمهوری اسلامی» را از ویژگی‌های بارز کُردها دانسته است.

وی با بیان اینکه کُردها نیز به دلیل مجاهدت‌هایشان در طول تاریخ ذائقه رهبر معظم انقلاب و بنده را خوش کرده‌اند، عنوان کرد: متأسفانه امروزه عده‌ای دور هم‌جمع شده و با پول گرفتن از دشمنان در آن سوی مرزها، مدافعان و دوستداران نظام را در کشور تخریب می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: کسانی که در بیرون از مرزها و از پول‌های حرام و کثیف ارتزاق کرده تا با توطئه و دسیسه افکار عمومی کشور را بر هم بزنند، به کشورشان وفادار نیستند چرا که کسی که تثبیت چارچوب کشورش را دوست داشته باشد، اینگونه نیست و خصیصه مردم کردستان که در همه صحنه‌ها ارادت به اهل بیت (ع) و وفاداری به نظام را ثابت کرده‌اند، را خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۵۰۰ نیروی غیر کردستانی و هزار و ۵۰۰ نیروی کردستانی در سال ۵۸ در منطقه پاوه برای حفظ انقلاب به شهادت رسیدند، ابراز داشت: کُردها شایسته و لایق بهترین خدمتگزاری هستند، بنده یک ساعت هم حاضر نیستم از محل کار و استان خود دور شوم و به صورت شبانه‌روزی خود را خدمتگزار این مردم می‌دانم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: گرچه این‌روزها گرفتاری‌ها و نارضایتی‌هایی از وضعیت معیشتی وجود داشته اما اصل نظام و قانون کشور همواره مورد پذیرش مردم بوده و شیعه و سنی همچنان به نظام و رهبری وفادار هستند.

وی «وفاداری به نظام» را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز کُردها دانست و تأکید کرد: باید این ویژگی‌ها را قدر دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان گریزی به اجرای طرح نظام هدفمندی یارانه‌ها زد و این تصمیم را اقدامی شجاعانه دانست و افزود: امیدواریم خدمات و سیاست‌های دولت به منصه ظهور برسد تا ذائقه مردم بیش از پیش شیرین‌تر شود.

کد خبر 5492788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha