۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۲۸

پنجره مهر:

۴ کشته در تصادف شدید خودروی ۲۰۶ با کامیون در قم

۴ کشته در تصادف شدید خودروی ۲۰۶ با کامیون در قم

قم-معاون فنی و عملیات اورژانس ۱۱۵ قم از کشته شدن ۴ نفر و مصدومیت شدید ۳ نفر در تصادف خودروی ۲۰۶ با کامیون در جاده پردیسان به قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل گودرزی فر عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات تصادف مرگبار در محور پردیسان به ورجان اظهار داشت: تصادف و برخورد شدید دو خودروی ۲۰۶ با کامیون در این محور ۴ فوتی و ۳ مصدوم بدحال برجا گذاشت.

معاون فنی و عملیات اورژانس ۱۱۵ قم بیان داشت: ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس عملیاتی و فرماندهی به محل حادثه اعزام شد که متأسفانه در این حادثه خانم ۳۰ ساله، دختربچه ۲ ساله و دو پسر بچه ۱۰ و ۷ ساله در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو خانم ۱۵ و ۲۵ ساله به شدت دچار سانحه شده بودند که با احیای قلبی و ریوی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند افزود: یک خانم ۳۸ ساله نیز پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب منتقل شد.

سرهنگ مختار پناهی فرمانده پلیس راه استان قم نیز علت این حادثه را سرعت غیرمطئمنه و بی احتیاطی در انحراف به چپ راننده خودروی سواری اعلام کرد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5494392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 0
      خدایا به بازماندگان شان صبر بده
    • ناصر IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 0
      اکثرا راننده ماشین سنگین ها مقصرن شاید قبلش کامیون انحراف به چپ داشته خواسته نزنه بهش که نهایتا خورده بهش نگاه کنید پشت کامیون به سمت وسط جادست،وگرنه راننده سواری با اون همه سرنشین اینقدر بی احتیاطی نمیکرد