۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه از نظر قواعد ظاهری عملیات بیت المقدس نباید به نتیجه می‌رسید، گفت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح سه شنبه در صبح گاه مشترک ستاد نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر از تصرف دشمن شد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر با روحیه وحدت و ایمان به خدا انجام شد، تصریح کرد: ملتی که با این رویه در مسیر الهی حرکت کند، خداوند هم این مردم را در تمامی صحنه‌ها حفاظت و کمک می‌کند.

وی افزود: توکل و امید به خدا در فتح خرمشهر به خوبی در بین رزمندگان مشهود بود و مسئولان با آحاد مختلف مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی در کنار همدیگر قرار گرفتند و توجهی به قدرت‌های دیگر نداشتند و وحشت به دل راه ندادند.

حجت الاسلام نوری گفت: رزمندگان در عملیات بیت المقدس با قلب‌های مخلص به صحنه آمدند تا نظام را پاسداری و از خاک، دین و ناموس نظام دفاع کردند و خداوند نیز پیروزی را نصیب کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بر اساس قواعد ظاهری نباید در عملیات بیت المقدس پیروز می‌شدیم و راه‌های سیم خاردار، میدان‌های مین، خاکریز و خندق‌های پر از آب به همراه تجهیزات نظامی غربی‌ها، فتح خرمشهر را امری محال کرده بود که این معجزه رخ داد.

وی ادامه داد: زمانی که برای یاری دین خدا پا در میدان گذاشته و در راه اسلام تلاش شود، نیمه خالی و ضعف توسط خداوند پُر می‌شود که عملیات پیروزمندانه بیت المقدس گواه این مطلب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: معجزه آزادی خرمشهر کار مردم را سنگین می‌کند و باید در تمامی میادین حضوری فعال داشته باشیم.

کد خبر 5498122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha