۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸

معاون استاندار البرز:

البرز میزبان همایش کشوری مواکب اربعین می‌شود

البرز میزبان همایش کشوری مواکب اربعین می‌شود

البرز - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از برگزاری همایش کشوری مواکب اربعین حسینی (ع) مهاجرین و اتباع خارجی به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری ظهر یکشنبه در نخستین جلسه هم اندیشی همایش کشوری مواکب اربعین حسینی (ع) مهاجرین و اتباع خارجی که با حضور حجت الاسلام صالحی معاون فرهنگی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، زارعی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، مدیرروستا مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز و کارشناسان فرهنگی این ادارات کل برگزار شد، ضمن بیان رهنمودهایی در خصوص بهتر برگزار شدن این همایش کشوری اظهار داشت: برگزاری همایش مواکب اربعین ظرفیتی برای عظمت همگرایی اسلامی و معرفی مکتب اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی برگزاری این همایش را برای جهانی‌تر کردن این پدیده بی‌بدیل عنوان کرد، افزود: ترسیم جلوه‌های زیبای اربعین با نگاه زیباشناسانه برای جهانی‌تر کردن این پدیده ضروری است.

در ادامه نشست حجت الاسلام والمسلمین صالحی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، در راستای نظارت ستادی و همچنین درجریان قرارگرفتن از برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مجموعه اداره کل اتباع، از بخش‌های مختلف اداره کل اتباع خارجی استانداری البرز بازدید بعمل آورد.

مدیرروستا مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز نیز در این بازدید، گزارش کاملی از روند فعالیت‌های این مجموعه به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی را به معاون فرهنگی اجتماعی اتباع خارجی وزارت کشور ارائه نمود.

کد خبر 5501965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha