۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴

مدیر کل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

مشارکت هنرمندان تجسمی بام ایران در آزادسازی زندانیان غیر عمد

مشارکت هنرمندان تجسمی بام ایران در آزادسازی زندانیان غیر عمد

شهرکرد- مدیر کل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان استان در اقدامی خیرخواهانه با برپایی نمایشگاه «قاب مهربانی» و فروش آثار خود اقدام به کمک برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان قائدی با بیان اینکه نمایشگاه «قاب مهربانی» به همت هنرمندان تجسمی چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرکرد افتتاح شد، اظهار کرد: این نمایشگاه توانست بیش از بیست و پنج میلیون تومان فروش آثار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تطبیق فضای هنری با امر اجتماعی از اولویت‌هایی است که در این برنامه دنبال شده است، گفت: انتظار حضور مردم در این دست نمایشگاه‌ها از سوی حوزه هنری و هنرمندان بسیار بیشتر است که باید زیر ساخت‌های مناسب این مهم به درستی اتفاق بیفتد.

مدیر کل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: زیر ساخت‌های هنری برای ارائه آثار هنری هنرمندان در استان از جایگاه خوبی برخوردار نیست و هنرمندان این استان با وجود اینکه در بیشتر رشته‌های هنری در کشور سرآمد هستند ولی مکان مناسبی برای ارائه آثار خود ندارند که این مسئله حمایت هر چه زودتر و بیشتر مسئولان ارشد استانی برای تهیه زیر ساخت‌های اصلی چون گالری آثار و پلاتوی نمایش را می‌طلبد.

قائدی ضمن قدردانی از حضور هنرمندان استان در این رویداد، ادامه داد: هنرمندان چهارمحال و بختیاری با وجود امکانات کم در بیشتر زمینه‌های هنری در استان همیشه عِرق ملی و انسان دوستی داشته اند و عوائد این رویداد فرهنگی را برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد استان اختصاص داده اند که باید قدردان این عزیزان بود و هر چه زودتر زیر ساخت‌های مهم هنری در استان را برای فعالیت همه هنرمندان فعال کرد.

وی افزود: در نمایشگاه «قاب مهربانی» ۶۰ اثر از ۲۴ هنرمند استان در رشته‌های نقاشی، نقاشی‌خط، خوشنویسی، تذهیب، تصویرسازی، هنرهای‌جدید و هنرهای دیجیتال در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفت.

کد خبر 5514318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha