طبق اعلام صهیونیستها؛

هواپیمای موساد در ریاض بر زمین نشست

هواپیمای موساد در ریاض بر زمین نشست

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی فاش کردند که یک هواپیمای اسرائیلی متعلق به موساد این رژیم، عصر امروز در ریاض بر زمین نشسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر شمعون آران روزنامه نگار و تحلیلگر امور سیاسی در تلویزیون رژیم موقت صهیونیستی از فرود یک هواپیمای اسرائیلی متعلق به موساد خبر داد.

شبکه خبری المیادین به نقل از آران گزارش داد که موساد از این هواپیما در گذشته استفاده می‌کرده است و ظاهرا ورود آن به عربستان، مقدمه سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه است.

این در حالی است که پیش از این یک رسانه انگلیسی خبر داده بود سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان به دلایلی که به سن بالای وی ارتباط می یابد، احتمالا به تعویق افتاده است.

روزنامه انگلیسی تلگراف امروز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که سفر «جو بایدن»، که پیشتر برای اواخر ماه میلادی جاری برنامه ریزی شده بود، ظاهرا به دلیل نگرانی های مربوط به سن بالای وی لغو شده است.

این رسانه انگلیسی درست چند روز مانده به سفر رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه، در گزارش خود متذکر می شود که در حالی که تلاش دستیاران کاخ سفید بر این است تا دلایل دیپلماتیک را برای تعویق سفر بایدن مطرح کنند، اما به نظر می رسد دلیل اصلی در پس لغو سفر بایدن به عربستان این است که مقامات کاخ سفید نگرانند که سفر درازمدت برای رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا دیوانگی باشد.

به رغم گزارش روزنامه انگلیسی تلگراف در خصوص لغو سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان، هنوز بیانیه رسمی از سوی کاخ سفید یا دیگر مقامات دولت آمریکا در این باره صادر نشده است.

کد خبر 5535956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      1 0
      بایدن پیر ،معتاد و شیره ای غافل از این هست که سران رژیم صهیونیستی با جمهوریخواهان تبانی کرده اند تا با ممانعت از توافق برجامی ، شکست بایدن در انتخابات پیش رو را کلید زده اند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زمانی به خیانت صهیونیست ها در حقش پی خواهد برد که دیگه کاری از دستش بر نخواهد آمد. این خط و این نشان.