۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۰

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی:

جزئیات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی امشب اطلاع رسانی می شود

جزئیات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی امشب اطلاع رسانی می شود

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مشروح برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان مرکزی امشب توسط استاندار به اطلاع شهروندان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به مطالبات مردم در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان تلاش می‌کنیم ظرفیت‌ها و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد را به آگاهی رئیس جمهور و هیأت دولت برسانیم.

وی افزود: مشروح برنامه‌های سفر رئیس جمهوری امشب از سوی استاندار مرکزی در گفت و گوی ویژه تلویزیونی به سمع و نظر همشهریان رسانده می‌شود.

وی بیان کرد: در این سفر به دنبال سیاه نمایی نیستم بلکه تمرکز دولت بر شفاف سازی و پرهیز از اقداماتی است که ذهنیت منفی در کشور ایجاد می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: گفتمان همه اقشار جامعه به ویژه خبرنگاران در جهاد تبیین باید امید آفرینی، ایجاد روحیه نشاط، معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب و در نهایت هدایت و آرام کردن جامعه باشد.

نظری با تاکید بر پرهیز از اصراف در سفر گفت: اعضای دولت و هیئت همراه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در مهمان‌سراهای استانداری و ادارات اسکان می‌یابند.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان در سفر رئیس جمهور عنوان کرد: فعالیت برخی روابط عمومی دستگاه‌های استانی ضعیف است که در همین راستا باید نشست مشترک با حضور مدیران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل و مباحث مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: برخی رسانه‌ها با هدف القای ناامیدی دست به انتشار اخبار بی‌پایه و اساس در آستانه سفر ریاست جمهوری می‌زنند بنابراین رصد فضای مجازی در حوزه‌های مختلف از سوی پلیس فتا مورد توجه ویژه است و تولید محتوا از سوی روابط عمومی استانداری مرکزی انجام و در اختیار خبرگزاری‌های استان قرار می‌گیرد.

نظری با بیان اینکه پیگیری کاهش آلودگی هوا و محیط زیست از مهمترین مطالبات مردم است، تصریح کرد: موضوع کاهش آلودگی هوا باید با طرح ایده‌های مختلف در این سفر بیان شود و در این راستا اقناع سازی مسئولین و کاهش فشار روی مردم به عنوان مشکل اولویت دار شهر مطرح خواهد شد.

سینا دلشادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست اظهار کرد: جزئیات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت باید به صورت کامل در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و مردم استان مرکزی اطلاع یابند زیرا باید برخی برنامه ریزی ها و تولید محتواها پیش از سفر آماده شود.

کد خبر 5542940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha