۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰

ورزشکاران بوشهری در جشنواره ورزشی سپاه خوش درخشیدند

 ورزشکاران بوشهری در جشنواره ورزشی سپاه خوش درخشیدند

بوشهر- ورزشکاران بوشهری توانستند در چهارمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل سپاه پاسداران، دو مدال برنز رشته تکواندو را در رده سنی جوانان کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن پور و محمد جواد خرسند در چهارمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل سپاه پاسداران که به میزبانی شیراز و در مجموعه فرهنگی ورزشی فجر این شهر برگزار شد توانستند به ترتیب در وزن ۷۳+ کیلوگرم و ۶۸- کیلوگرم مقام برنز این دوره از مسابقات را در بخش انفرادی از آن خود کنند.

محمد جواد خرسند متولد سال ۱۳۸۰ است که کسب ۹ مدال طلا، سه نقره و چهار برنز در رده‌های مختلف سنی مسابقات مختلف استانی رشته تکواندو را در کارنامه خود دارد.

این جشنواره با حضور هزار و ۸۰۰ نفر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، تکواندو، آمادگی جسمانی، تیراندازی و شنا برگزار شد که ۲۵ نفر از استان بوشهر در رشته‌های آمادگی جسمانی، تیراندازی، تکواندو و شنای این دوره از مسابقات شرکت کردند.

بخش دختران این جشنواره نیز بهمن سال گذشته به میزبانی استان خوزستان برگزار شد که حکیمه گودرزی از استان بوشهر توانست در رشته آمادگی جسمانی رده سنی بزرگسالان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

کد خبر 5544708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha