انصارالله یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

انصارالله یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر حق ملت و مقاومت فلسطین در پاسخ به این تجاوز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را محکوم کرد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد: تجاوز اسرائیل به نوار غزه و جنایت ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد گروهان‌های قدس را به شدت محکوم می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: به جنبش جهاد اسلامی و گروهان‌های قدس شهادت الجعبری را تبریک و تسلیت می‌گوئیم.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن همچنین بر حق ملت و مقاومت فلسطین برای واکنش به تجاوز ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

انصارالله همچنین از امت عربی و اسلامی خواست به مسئولیت خود در قبال حمایت از ملت و مقاومت فلسطین برای مواجهه با تجاوزگری اسرائیل عمل نمایند.

از سوی دیگر، جمعیت علمای یمن تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و مردم تحت محاصره آن و ترور رهبران مقاومت و جهاد اسلامی باید موجب بیداری آزادگان در فلسطین و تمام بلاد اسلامی شود.

این جمعیت اعلام کرد: با اندوه و حزن فراوان از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه مطلع شدیم و این وحشیگری به سلسله جنایات وحشیانه علیه ملت فلسطین اضافه می شود.

جمعیت علمای یمن همچنین افزود: شهید تیسیر الجعبری پس از جهاد درخشان و رویارویی قهرمانانه با رژیم بزدل صهیونیستی به شهادت نائل آمد. اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه الجعبری، در سایه قصور رژیم های عربی و اسلامی در عمل به وظیفه خود صورت گرفت.

کد خبر 5556824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معصومه حسینخانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      سلام در زمان کشته شدن فرزند بیگناه در منزل خود سازمان های بین المللی مدافع سگها کجایند که از کودک و زن بی دفاع... صحبتی نمی کنند....
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      0 0
      سالم سلام بر امام حسین ع مظلوم شهید کربلا... قتل عام بی دفاع در هر جای دنیا محکوم است کشتن کودک و زن در خانه خود... فلسطین...کجایند مدافعان حقوق بشر....