۱۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲

معرفی بازی‌های ایرانی/۱۰

نسخه نهایی بازی هومییز منتشر شد

نسخه نهایی بازی هومییز منتشر شد

بازی هومییز، پس از پنج ماه تست و رفع مشکلات، در لانچر گیم‌آپ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هومییز یک بازی چندنفره آنلاین ساده و هیجانی است که به بازیکن کنترل یک هومی را می‌دهد، یک آواتار کارتونی که بازیکن از آن در بازی‌های رقابتی در بسیاری از مسابقات با ده‌ها بازیکن دیگر استفاده می‌کند. نسخه موبایلی این بازی هم در آینده با قابلیت اجرای بازی با یک اکانت بر روی چندین دستگاه و پلتفرم (Cross Device) رونمایی می‌شود.

از مهم‌ترین تغییراتی که بازی تاکنون داشته است می‌توان به بهبود کلی تجربه‌ی پلیر در طول بازی، بهبود UI (رابط کاربری)، بهبود و استیبل کردن بخش اینترنت بازی، اضافه کردن مراحل مختلف و اضافه شدن فروشگاه بازی اشاره کرد.

البته پیش بینی شده است در آینده نزدیک قابلیت‌هایی همچون session pass و clan به بازی اضافه خواهد شد و حتی گیمر می‌تواند با یک سیستم و اینترنت ضعیف هم بازی هومییز را به صورت رایگان تجربه کند.

دو بخش مسابقه سریع و تورنمنت در بازی وجود دارد. در مسابقه سریع اگر پلیر کافی برای شروع بازی نباشد می‌تواند با بات‌ها مسابقه دهد، اما در تورنمنت تنها می‌تواند با پلیرهای اصلی بازی را شروع کند. برای شروع تورنمنت حداقل چهار بازیکن نیاز است.

این بازی ایرانی شباهت زیادی به بازی فال‌گایز دارد و دیگر خبری از خشونت نیست، هومییز بیشتر جنبه طنز دارد و گیمر می‌تواند ساعت‌ها با این بازی سرگرم شود.

همچنین گرافیک این بازی فانتزی می‌باشد، هر چند در حال حاضر نمی‌توان نظر کاملی درباره کیفیت بازی داد، اما هومییز در بخش گرافیک همچنان نیاز به بهبود دارد. برای اجرای بازی با بالاترین کیفیت نیاز به سیستم متوسط و حداقل چهار گیگ رم است.

موسیقی بازی در حال حاضر متعلق به خود بازی نیست و در آینده موسیقی متن‌های اختصاصی به بازی اضافه خواهد شد. در صداگذاری هم بازی در حال بهبود می‌باشد.

کد خبر 5557797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha