۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

اجرای طرح «عدالت و تعالی نظام سلامت» در دانشگاه علوم پزشکی اراک

اجرای طرح «عدالت و تعالی نظام سلامت» در دانشگاه علوم پزشکی اراک

اراک- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همسو با دولت سیزدهم و در راستای اجرای سیاست‌های کلان کشور اجرای «طرح عدالت و تعالی نظام سلامت» در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا امانی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک همسو با دولت سیزدهم و در راستای اجرای سیاست‌های کلان کشور اجرای «طرح عدالت و تعالی نظام سلامت» را در دستور کار خود قرار می‌دهد و نگاه ویژه‌ای به نقاط محروم خواهیم داشت و توجه به مناطق کم برخوردار در حوزه سلامت یکی از اهداف اصلی در دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

وی افزود: اولویت اصلی حوزه‌ی بهداشت و درمان، علاوه بر نگاه کلی به تمام مسائل سلامت محور در استان، ارائه خدمت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: از بیمارستان امام علی (ع) کمیجان بازدید صورت گرفت و مسائل و مشکلات پیش رو احصاء و طی جلسه و قول موافقی که فرماندار شهرستان داده‌اند، امیدواریم موانع پیش روی این حوزه در این شهرستان از جمله واگذاری زمین کشاورزی برای ساخت و توسعه بیمارستان امام علی (ع) کمیجان مرتفع شود.

امانی ضمن تشکر از نمایندگان مردم کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سلامتی، محور توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کلیه جوامع بشری بوده و اهمیت ویژه‌ای در توسعه زیرساخت بخش‌های مختلف جامعه دارد و در استان مرکزی این مهم مورد توجه مسئولین قرار دارد.

کد خبر 5562673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha