۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹

حجت الاسلام قرائتی؛

مدیران آموزش و پرورش در ساعت نماز از مدارس بازدید کنند+ فیلم

مدیران آموزش و پرورش در ساعت نماز از مدارس بازدید کنند+ فیلم

حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، در سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور گفت: سند تحول خیلی خوب است؛ اما باید به سمت کسی بروید که مرد اجرای آن باشد؛ کارشناس و کاردان و آیت الله زیاد داریم اما کسی که جگر اجرای سند تحول و داشته باشد نداریم.

وی با طرح این سوال که چرا دانش آموزان کاشانی ملأ محسن فیض کاشانی را نمی‌شناسند یا دانش آموزان تبریزی از علامه طباطبایی شناخت کافی ندارند؛ گفت: نباید هویت خود را گم کنیم؛ البته اندیشمندان غربی را بشناسیم اما در کنارش بزرگان خودمان را هم فراموش نکنیم.

حجت‌الاسلام قرائتی افزود: کسی باید باشد که بتواند علوم غیر نافع را از کتب درسی حذف کند؛ ما در احادیث همان طور که از شر شیطان به خدا پناه می بریم از شر علمی هم که نفعی به ما نمی‌رساند؛ به خدا پناه می‌بریم. این نشان می‌دهد که علم غیر نافع شیطان است.

وی اظهار کرد: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.

قرائتی خطاب به مدیران آموزش و پرورش گفت: باید برای مدیریت مطلوب به شکل انفرادی با دانش آموزان خود صحبت کنید. اثرگذاری سخنان شما وقتی است که حضوری و رو در رو با هر یک از دانش آموزان صحبت کنید.

فیلم| صحبت‌های حجت‌الاسلام قرائتی در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش

کد خبر 5568745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha