۲ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۰۹

امیر صباحی فرد:

هدف اصلی نیروهای مسلح ایران صلح و دوستی پایدار است

هدف اصلی نیروهای مسلح ایران صلح و دوستی پایدار است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی مرکزی (اصفهان) بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی عملیاتی این منطقه پدافندی و گروه‌های زیر مجموعه آن را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی فرد در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان این منطقه پدافندی، اظهار داشت: تربیت نیروهای متفکر، با بصیرت، متعهد و با انگیزه که به دنبال آرمان‌های نظام اسلامی و اهداف مجموعه پدافند هوایی باشند از ضروری‌ترین اهداف اصلی فرماندهان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح به ویژه ارتش غیور و مردمی کشورمان است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نخبه و فرهیخته عامل اصلی اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی ارتش است که امنیت مرزهای هوایی کشورمان را بیش از پیش تضمین کرده است.

وی از رونمایی و به کارگیری تجهیزات و دستاوردهای نوین پدافند هوایی در آینده نزدیک در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش، خبرداد و گفت: تجهیزات و سامانه‌های پدافندی با دقت هرچه تمام، تحرکات دشمنان را هزاران کیلومتر فراتر از مرزها رصد می‌کنند و هرگونه تهدید و ورود بدون مجوز به آسمان کشورمان را مقتدرانه پاسخ می‌دهند.

امیر صباحی فرد افزود: نقش آفرینی پدافند هوایی در اقتدار ملی و قدرت دفاعی کشورمان موجب خشم و ناکامی بیگانگان و بدخواهان ایران اسلامی شده است که قطعاً ما به آن افتخار می‌کنیم.

کد خبر 5571377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha