۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹

سرپرست هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

اعزام به مسابقات تیم ملی بدون یک ریال حمایت

اعزام به مسابقات تیم ملی بدون یک ریال حمایت

بیرجند- سرپرست هیئت شمشیربازی استان خراسان جنوبی گفت: تیم شمشیربازی هیئت بدون حتی یک ریال حمایت و با بودجه شخصی به مسابقات شمشیربازی انتخابی تیم ملی اعزام شدند.

علی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات شمشیربازی انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال در تهران برگزار شد که در این مسابقات عارف دانشمند ۲۰ ساله و ملی پوش استان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۵۲ نفر از تمام کشور برگزار شد که از بین آنها فقط هشت نفر برای اردوی تیم ملی انتخاب شدند که دانشمند با مقام ششم به این اردو در اردبیل دعوت شد.

به گفته وی اردوی تیم ملی از نهم شهریور به مدت یک هفته در اردبیل برگزار و در نهایت چهار نفر برای اعزام به مسابقات آسیایی در کویت انتخاب می‌شوند.

یوسفی با تأکید بر اینکه اعزام به مسابقات با هزینه شخصی انجام شده است، بیان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی بانوان زیر ۲۰ سال نیز از هشتم در تهران برگزار می‌شود که خانم محدثه سالارپور از خراسان جنوبی به این مسابقات اعزام خواهند شد.

حمایت‌ها از همه طرف صفر است

سرپرست هیئت شمشیربازی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از هیچ بخشی در حوزه بودجه و حمایت مالی، کمکی ندیده‌ایم، عنوان کرد: دو هفته قبل از مسابقات نامه به اداره کل ورزش برای دریافت بودجه زدیم ولی هیچ خبری از آنها نشد.

یوسفی افزود: در گفت‌وگو بین نایب‌رئیس هیئت با سرپرست معاونت امور توسعه ورزش اداره کل نیز بیان شده بودجه نداریم ولی از طریق اسپانسر به فکر هیئت خواهیم بود که هیچ حمایتی را تاکنون انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه یک ریال بودجه از اداره کل ورزش تاکنون دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: از طریق فدراسیون شمشیربازی ۵۰ میلیون تجهیزات گرفته‌ایم ولی از سوی خراسان جنوبی با وجود اینکه ملی پوش داریم و اعزام زیاد انجام می‌شود، حمایتی دیده نشده است.

به گفته وی به شورای شهر نیز نامه زده شده که هر مقدار می‌توانید به تیم کمک کنید ولی بعد از گذشت دو ماه هنوز خبری از پاسخ نشده و در جلسات آنها مطرح نشده است.

یوسفی اضافه کرد: در زمینه حمایت بخش خصوصی از ورزش هم با وجود تماس‌های متعدد هیچ کمکی نشده‌ایم و حتی حاضر به ملاقات با ما هم نیستند و دیگر نمی‌دانیم از چه طریقی برای دریافت بودجه کاری انجام دهیم با وجود اینکه هیئت شمشیربازی همواره مدال‌آوری‌های فراوان و ملی پوش داشته است.

کد خبر 5575628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha