۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵

معاون آموزشی دانشگاه خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم توانبخشی

افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم توانبخشی

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر حمیدرضا خرم خورشید گفت: ایجاد زیر ساخت های علمی و اجرایی جهت افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو به میزان ۱۰ درصد در سال تحصیلی جدید و در راستای سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق شد.

وی افزود: یکی از وظایف اساسی و اصلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، انجام فعالیت های علمی و ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان رشته های مختلف است و اهمیت آموزش دانشجویان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، موضوعی اساسی است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، خریداری و تهیه اقلام و ابزارهای تخصصی جهت راه اندازی مرکز مهارت آموزی دانشگاه و همچنین فعال سازی آموزش مجازی در قالب پشتیبانی از تدریس ترکیبی (حضوری و مجازی) را از جمله اقدامات مهم این معاونت ذکر کرد.

خرم خورشید افزود: راه اندازی لاگ بوک الکترونیک توانبخشی، پذیرش دانشجو برای اولین دوره مقطع کارشناسی ارشد رشته «مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)» با رویکرد توانبخشی و سلامت اجتماعی از مهر امسال، تکمیل ۹۰ درصد از پروژه تاسیس مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه از دیگر فعالیت های مهم این معاونت است.

وی خاطرنشان کرد: اخذ مجوز و برگزاری اولین دوره مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح یک پرستاران، تصویب مقطع کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی در کودکان و نوجوانان، و انجام مراحل اولیه تصویب رشته روانشناسی سلامت در مقطع کارشناسی ارشد نیز از فعالیت های معاونت آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اضافه کرد: در حال حاضر، در مراحل اولیه تصویب رشته مددکاری اجتماعی در سالمندان نیز هستیم و با توجه به سونامی سالمندی در سال های آتی، این مهم از اقدامات اثربخش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است که نتایج و اثرات آن در سال های آتی جلوه گر می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه خدمات آموزشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، شاهد توسعه خدمات توانبخشی در کشور باشیم.

کد خبر 5577121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha