منابع فلسطینی خبر دادند؛

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری

منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت جوان فلسطینی که اخیرا در یورش نظامیان صهیونیست به جنین زخمی شده بود خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی بامداد یکشنبه از شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین خبر دادند.

بر اساس این گزارش، «حمد ابوجلده» جوان فلسطینی که چند روز پیش در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری زخمی شده بود، به شهادت رسید.

منابع فلسطینی گزارش دادند که حمد ابوجلده جوان ۲۴ ساله فلسطینی در بیمارستان دولتی جنین به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی چند روز پیش در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین زخمی شده و جراحت وی وخیم اعلام شده بود.

در خبری دیگر، مبارزان فلسطینی عضو گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه شنبه به سمت ایست و بازرسی نظامیان صهیونیست در حواره واقع در جنوب نابلس در کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند.

منابع محلی گزارش دادند که مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در نزدیکی ایست و بازرسی حواره در جنوب نابلس تیراندازی کردند.

رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری و گسترش آن به تمام مناطق بیم دارد و آن را خطری برای خود و شهرک نشینان صهیونیست می داند.

بر اساس اعلام منابع نظامی رژیم صهیونیستی، هر بازداشتی که نظامیان ارتش اسرائیل در کرانه باختری انجام می‌دهند با عملیات شلیک گلوله و پرتاپ سنگ از سوی فلسطینیان مواجه می‌شود و عملیات مقاومت در اکثر مناطق کرانه باختری انجام می‌شود.

این در حالی است که مناطق مختلف کرانه باختری طی هفته گذشته شاهد تشدید عملیات مقاومت بود که بر اثر آن ۲۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

کد خبر 5586732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha