۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲

رئیس اداره تدارکات آموزش و پرورش لرستان:

۹۲.۸۲ درصد دانش آموزان لرستانی در سامانه کتب درسی ثبت‌نام کردند

 ۹۲.۸۲ درصد دانش آموزان لرستانی در سامانه کتب درسی ثبت‌نام کردند

خرم‌آباد- رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: از ۳۳۲ هزار و ۲۰۴ دانش آموز لرستانی، تاکنون ۹۲.۸۲ درصد دانش آموزان در سامانه کتب درسی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسفندیار گنجی در سخنانی ضمن بیان اهمیت کتب درسی در روند آموزش به عنوان یکی از ارکان اساسی، گفت: آموزش و پرورش لرستان از ابتدای زمان ثبت نام تمام تلاش خود را جهت پوشش حداکثری دانش آموزان جهت دریافت کتب مورد نظر انجام داده است.

وی ادامه داد: از ۳۳۲ هزار و ۲۰۴ دانش آموزان لرستانی تاکنون ۹۲.۸۲ درصد در سامانه کتب درسی ثبت نام کرده‌اند که حاصل آن کسب رتبه پانزدهمی در کشور است.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: از این تعداد ۱۹۵ هزار و ۹۰۱ دانش آموز در مقطع ابتدایی، ۷۶ هزار و ۵۴۲ دانش آموز در متوسطه اول، ۴۳ هزار و ۶۲۸ دانش آموز در مقطع دوره دوم متوسطه، ۵ هزار و ۷۸۶ دانش آموز در مدارس فنی و ۵ هزار و ۴۲۶ دانش آموز نیز در مدارس کار دانش تحصیل خواهند کرد.

گنجی گفت: دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی می‌توانند در زمان بندی تعیین شده از طرف سازمان سنجش و پایش کیفیت آموزشی به سایت ثبت نام کتاب به آدرس irtextbook.ir و یا irtextbook.com مراجعه کرده و با پرداخت هزینه کتاب‌ها سفارش خود را تکمیل سازند؛ همچنین ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به دو صورت فردی و گروهی است.

کد خبر 5588113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha