۱ مهر ۱۴۰۱، ۹:۰۳

غضنفرآبادی در گفتگو با مهر:

بیگانگان دلشان را به اغتشاش‌ خوش نکنند/ انقلاب پایدار می‌ماند

بیگانگان دلشان را به اغتشاش‌ خوش نکنند/ انقلاب پایدار می‌ماند

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با دعوت از مراجع مرتبط با موضوع مهسا امینی حتماً این مسئله را مورد بررسی قرار خواهد داد، اظهار داشت: اگر لازم باشد، از خانواده مرحوم مهسا امینی هم دعوت می‌کنیم تا در حضور آنان مستندات ارائه و این پرونده بررسی شود.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این موضوع حتماً روشن و تبیین خواهد شد، اما اظهارنظرهایی که از سوی هر فردی درباره این حادثه مطرح می‌شود، شتاب‌زدگی است و درست نیست، در جامعه التهاب ایجاد می‌کند و به کشور خسارت می‌زند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران عضو سازمان شانگهای شده، باید این موقعیت مناسب را در نظر گیریم و از آن نهایت استفاده را ببریم. شتاب‌زدگی و اغتشاش‌هایی که صورت می‌گیرد، منجر به هرج و مرج می‌شود. باید همه مراقبت کنیم. نباید به صورت احساسی و با ایجاد ناامنی موضوعی را دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند. تکالیف و وظایف پلیس باید انجام شود. پلیس باید با همه مجرمان برخورد جدی داشته باشد. باید از پلیس که به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کند، حمایت کنیم.

غضنفرآبادی گفت: کسانی امروز مردم را تحریک می‌کنند که بارها ثابت شده است که ذره‌ای دلشان برای امنیت و استقلال این کشور نمی‌سوزد. دلسوز کشور همین نیروی انتظامی است که جان خودش را برای امنیت کشور فدا می‌کند. اغتشاش محکوم است و هر کسی که اغتشاش کند، به کشور آسیب می‌زند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط فعلی کشور بسیار خوب است و دشمن را مأیوس کرده است. آنان تحت فشار هستند و می‌خواهند خودشان را با این اغتشاش‌ها آرام کنند. اغتشاش به اقتصاد کشور و حتی مذاکرات آسیب می‌زند و دشمن را گستاخ و امیدوار می‌کند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند و می‌ایستند. بیگانگان دلشان را به کارها و اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که می‌دانیم بیگانگان به آنان پول می‌دهند و آنان را فریب می‌دهند. ممکن است عده‌ای هم تحت تأثیر جو احساسی قرار گرفته باشند، اما آنان قطعاً به زودی صف خودشان را از صف اغتشاش‌گران و اراذل و اوباش جدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقین از همان روزهای اول انقلاب می‌گفتند که این انقلاب پایدار نیست اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پایدار و مستحکم است و مطمئن هستیم که آنان می‌میرند و خوراک مارها و مورها می‌شوند، اما انقلاب مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.

کد خبر 5594994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      12 23
      انقلاب تا ظهور ادامه دارد
    • محمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      7 22
      انقلاب مثل کوه استوار است اما نباید کاری کنیم که دشمن طمع کند فرح بگوید می خواهد به ایران بیاید
    • محمدبهرامی بلوچ IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      5 29
      قطعا مقصران در قتل مهسا ویا اغتشاشاتگران هر دو مجرم ‌محاکمه خواهند شد ضد انقلابان به خواب رویایی خود قشنگ بخوابند جمهوری اسلامی ایران انقدر قدرت دارد مشکلات سوری و لبنان را حل کند چه برسه کشور خود
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      0 16
      اغتشاش ها رو باید قتل عام کرد درس عبرتی بشه برای کل جهان
      • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
        13 0
        شما مادر داري اگه داشتي اين حرفو راجع به بچه هاي مردم نميزدي چون تو وجود شما رحم مادري نميبينم
    • سعید IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      1 16
      باید هزینه این اغتشاشات از امثال علی کریمی و مهران مدیری و .‌.. و کسانی که مردم رو تحریک میکنن گرفته بشه پرسنل نیروی انتظامی باید شهید بشن و بچهاشون یتیم بخاطر امثال اینها حداقل باید اموال این سلبریتی هایی که مردم رو بیشتر تحریک میکنن مصادره بشه تا درس عبرت بشه کشور تا کی باید تاوان بده؟؟
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      25 3
      نه به قانون حجاب
    • ناصر HK ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      87 44
      تنها کلید واژ های که هربار باهاش حریف اعتراضات شدید اینه که اسم اعتراض رو اغتشاش کردید و مردم معترض رو اغتشاشگر خطاب کردید اما دیگه نخ نما شده سناریو
      • سینا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
        1 3
        آره آتیش زدن آمبولانس و ماشین مردم عادی مسجد و ماشین پلیس و حمله به اتوبوس شهری و آتش نشانی و حمله به پلیس و زدن مردم عادی و کشیدن روسری از سر ناموس مردم و هزرا غلط دیگه که انجام دادن اسمش حتما و قطعا اعتراضه....تو ببخش که همه مث تو عقل کل نیستن این کارهای گل و زیبا☹رو اغتشاش میدونن
      • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
        0 3
        بانک آتش میزن پلیس می‌کشند پرچم آتش میزن توهین
      • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
        0 3
        اسم وحشی گری اعتراض نیس اغتشاش شاید خوی حیووانی هس تو اعتراض گلو نمی برن تو اعتراض به خدا و پیغمبر اهانت نمیکنن برو دیگه زیپ دهنتو ببند
      • پیمان IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
        0 18
        اخه ادم ابله کدوم معترضی سر میبره یا پرچم کشورش رو آتیش میزنه ، ما مردم خوزستان و کردستان و آذربایجان و شاید حتی بلوچستان منتظر فرصتی هستیم ک از شما جدا شیم، کشور جمهوری الاحواز العربی با پشتیبانی بیش از بیست کشور عربی ثروتمند دیر یا زود شکل خواهد گرفت ، آذری ها هم ترکیه رو دارن ، کردها هم آمریکا ..
      • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
        0 3
        منافق آلبانی نشین اگر آنش زدن اموال عمومی وکشتن مردم بیگناه واشوب درخیابان آشوب نیست اسمش چیه؟!
      • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
        1 2
        منافق آلبانی نشین اگر آنش زدن اموال عمومی وکشتن مردم بیگناه واشوب درخیابان آشوب نیست اسمش چیه؟!
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      56 9
      تا پای جان پای وطنم
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      8 1
      آخه مسئولین از بالا تا پایین کی به فکر مردم هست
    • حرف حق IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
      15 1
      رفراندوم بزارید مشخص بشه کدوم طرف بیشتره اصلا در حدی نیستید که ...زور و اجبار تو تاریخ ایران به جایی نرسیده تهش مردم پیروزن
    • سید سمکو حسینی نوبهار IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 7
      جمهوری اسلامی امپراتور منطقه است‌ بیدی نیست که به این بادها بلرزه. آشوبگران مثل موش رفتن تو لونه هاشون. بیان بیرون پوستشونو می کنیم‌. حامی پلیس هستیم تا آخرین قطره خون.
    • سید سمکو حسینی نوبهار IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 1
      جمهوری اسلامی امپراتور منطقه است‌ بیدی نیست که به این بادها بلرزه. آشوبگران مثل موش رفتن تو لونه هاشون. بیان بیرون پوستشونو می کنیم‌. حامی پلیس هستیم تا آخرین قطره خون.
    • فیروز طایفه AE ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 4
      حاج اقای عزیز معلوم جمهوری اسلامی پایدار میمونه اولا این نه اعتشاش نه انقلاب نه خواسته های مدنی این حرکت فقط یک دزدی اشکار وغارتگری و مثل سگ دم تکان دادن برای بیگانان و خارج نشینان دربدر بود والسلام ختم کلام
    • بی نام IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 3
      مرگ بر مسیح علی نژاد
    • بی نام IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 2
      این همه وحشی بازی و آتش زدن ترساندن مردم آسیب به اموال عمومی اگر اسمش اغتشاش نیست پس چیه؟ اعتراض که وحشی گری نیست. زنده باد نیروی انتظامی زنده باد مدافع امنیت زنده باد کشورم ایران