۱۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد؛

انتقال سند ۲۹۰۰ هکتار زمین در کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن

انتقال سند ۲۹۰۰ هکتار زمین در کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن

کرمانشاه- مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از انتقال سند ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین در کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه در طرح نهضت ملی مسکن موظف به ساخت ۱۲۰ هزار واحد مسکونی برای افراد واجد شرایط و ثبت نام شده در این طرح است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات طرح نهضت ملی مسکن تأمین زمین مورد نیاز است، افزود: در بحث ماده ۹ جهش مسکن تاکنون سند یک هزار و ۴۰۰ هکتار زمین طی ۶ ماهه گذشته و یک هزار و ۵۰۰ هکتار طی سال گذشته توسط منابع طبیعی به نام راه و شهرسازی استان کرمانشاه منتقل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع تاکنون سند ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین از زمین‌های واجد شرایط به راه و شهرسازی استان کرمانشاه منتقل شده است.

آهکی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند زمین‌های مازاد خود را برای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار ادارات راه و شهرسازی قرار دهند و اولویت تخصیص مسکن به کارکنان واجد شرایط همان دستگاه است در غیر این صورت به سایر افراد تعلق خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان کرمانشاه خود نیز در حال بررسی زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی است تا طرح نهضت ملی مسکن به صورت سریع‌تر به سرانجام برسد.

کد خبر 5602888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha