۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد؛

تحصیل ۱۲ درصد دانش‌آموزان استان سمنان در مراکز غیردولتی

تحصیل ۱۲ درصد دانش‌آموزان استان سمنان در مراکز غیردولتی

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه جایگاه بخش خصوصی در زمینه آموزش استان می بایست تقویت شود، گفت: تنها ۱۲ درصد دانش‌آموزان استان در مراکز غیردولتی درس می خوانند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل خالقی ثمرین در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان که ظهر چهارشنبه به میزبانی استانداری برگزار شد با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ آموزشگاه در استان وجود دارد، تاکید کرد: این استان دارای ۱۲۸ هزار و ۸۷۰ هزار دانش آموز است.

وی با بیان اینکه فقط ۱۲ درصد دانش‌آموزان استان سمنان در مراکز غیردولتی درس می‌خوانند، افزود: جایگاه بخش خصوصی در زمینه آموزش می‌بایست تقویت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در این استان ۱۹ هزار و ۲۰۹ دانش آموز در مدرسه‌های غیردولتی درس می‌خوانند، ابراز داشت: نزدیک به ۱۱۰ هزار دانش آموز استان در مدارس دولتی درس می‌خوانند که در تناسب با میانگین کشوری، می‌بایست مدارس غیر دولتی ما در استان تقویت شوند.

خالقی ثمریان با بیان اینکه افزایش مدارس غیردولتی بخش خصوصی را راغبت به سرمایه گذاری در بخش آموزش استان می‌کند، بیان کرد: مراکز غیردولتی می‌بایست از لحاظ کمیت، افزایش یابند.

کد خبر 5612720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha