۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

نتیجه پرونده بازداشت عضو شورای شهر مشهد را اعلام می‌کنیم

نتیجه پرونده بازداشت عضو شورای شهر مشهد را اعلام می‌کنیم

مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحدیان ظهر دوشنبه در پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: این اقدام با اجازه قضایی صورت گرفته است و پیگیر این موضوع هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بیان کرد: این حادثه تروریستی که به دست ایادی استکبار انجام شد محکوم است و استکبار به دنبال ناامن نشان دادن کشور است که ملت ایران با هوشیاری توطئه آنها را خنثی می کند.

وی گفت: نخبگان نیز باید توجه بیشتری به اهداف صهیونیستها داشته باشند و در راستای روشنگری اقدام کنند.

موحدیان ادامه داد: مشهد سالانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی است از این رو در تخصیص اعتبارات باید نگاه ملی به مشهد وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در برنامه هفتم توسعه نیز باید مشکلات و الزامات مشهد نظیر توسعه زیرساختهای حمل و نقل عمومی و سایر زیرساختها مورد توجه باشد و با توجه به این الزامات، بودجه و اعتبارات مورد نیاز برای مشهد تصویب شود.

کد خبر 5621253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha