۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱

شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پلمب سالن وزنه‌برداری راتکذیب کرد

شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پلمب سالن وزنه‌برداری راتکذیب کرد

با اعلام مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پلمب سالن وزنه‌برداری در تهران اقدام انجام شده توسط بهره‌بردار این سالن بوده نه شرکت.

به گزارش خبرنگار مهر، پلمب سالن فدراسیون وزنه برداری از هفته گذشته این فدراسیون را دچار چالش جدیدی کرده است به ویژه اینکه رقابت‌های باشگاهی وزنه برداری هم باید در تهران و این سالن برگزار شود.

فدراسیون وزنه برداری مبلغ ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هم به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدهی دارد و اینگونه عنوان شده بود که پلمب سالن آزادی توسط این شرکت و به دلیل همین بدهی انجام شده است. این در حالی است که عیرضا عاصم یوسفی این موضوع را تکذیب کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فدراسیون وزنه برداری و بهره بردار سالن با یکدیگر مشکلاتی دارند که منجر به پلمب سالن توسط این بهره بردار شده است. موضوع اصلاً به شرکت ارتباطی ندارد.

وی تصریح کرد: فدراسیون وزنه برداری به شرکت بدهی دارد اما اگر قرار بود ما به خاطر این بدهی، سالن فدراسیون را پلمب می‌کردیم همان سال گذشته اقدام لازم را انجام می‌دادیم نه اینکه کار را به امسال بکشانیم.

عاصم یوسفی در واکنش به اینکه «شرکت توسعه نمی‌تواند برای حل مشکل ایجاد شده واسطه شود؟»، گفت: موضوع به شرکت ارتباطی ندارد. با این حال من پیش از این پیگیری‌هایی داشتم اما نتیجه نداد. فدراسیون وزنه برداری و بهره بردار موردنظر باید مسائل حقوقی که باعث اختلاف شده است را برطرف کنند.

کد خبر 5630127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha