۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹

رئیس مرکز سنجش پزشکی به مهر خبر داد:

اجرای تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

اجرای تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اجرای تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی خبر داد.

دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون از امروز ۲۳ آبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می‌شود.

وی افزود: به داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پیامک داده شده است و داوطلبان می‌توانند از فردا ۲۴ آبان به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و فرم‌های مربوطه به مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون را تکمیل کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: فهرست پذیرفته شدگان آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده و همزمان به داوطلبان پیام داده شده است که با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی می‌توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

نوروز شمسی درباره نتایج تکمیل ظرفیت برای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ یادآور شد: داوطلبانی که فرم‌های تکمیل ظرفیت در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی را تکمیل کردند نیز می‌توانند شنبه ۲۸ آبان ماه از نتیجه پذیرش خود مطلع شوند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ به داوطلبان پیامک داده می‌شود که با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی محل قبولی خود را مشاهده کنند.

کد خبر 5631904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      همه اش تبعیض و بی عدالتی و بی انصافی و ناحقی.داوطلب مناطق محروم با نمره خوب و رتبه خوب و آزمون خوب و نمره زبان خوب که ازخانواده فقیر و حزب اللهی و مسجدی هست را رد می کنند.