۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹

در قالب کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام؛

«تاریخ و فرهنگ» اردبیل به صورت ویژه معرفی می‌شود

«تاریخ و فرهنگ» اردبیل به صورت ویژه معرفی می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: «نماد و تاریخ و فرهنگ» اردبیل باید در قالب کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان و با استفاده از ظرفیت هنرمندان مجرب معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش‌از ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به برگزاری کنگره شهدا اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: «نماد و تاریخ و فرهنگ» اردبیل باید در قالب کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان و با استفاده از ظرفیت هنرمندان مجرب معرفی می‌شود.

وی با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌های برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان در اردبیل بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل انجام شده و این مراسم به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشور مرهون خون شهدا است و ما باید بیش از پیش قدردان خون شهدا باشیم که با حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و محرومیت‌زدایی می‌توانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

اعتماد اعجازی ادامه داد: برگزاری کنگره ملی شهدا در واقع بزرگ‌ترین مانور فرهنگی استان و فرصتی بزرگ برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و معنوی اردبیل است که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمام برنامه‌های فرهنگی با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل برگزار می‌شود و اجرای باشکوه و تاثیرگذار این کنگره اولویت اساسی است.

کد خبر 5632473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha