۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری:

ترویج فرهنگ شهدا ازدستاوردهای کنگره ملی شهدا است

ترویج فرهنگ شهدا ازدستاوردهای کنگره ملی شهدا است

شهرکرد - فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرهنگ شهدا از دستاوردهای کنگره ملی شهدای این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمد سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی کنگره شهدا با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ شهدا ازدستاوردهای کنگره ملی شهدای این استان است، اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری دستاوردهای خوبی برای استان داشت.

وی عنوان کرد: فرهنگ و اخلاق شهدا یکی از مهمترین موارد است که باید مورد توجه قرار گیرد و باید تلاش شود این فرهنگ در جامعه ترویج داده شده و این کنگره نقش مهمی در این مسیر ایفا کرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی همزمان با برگزاری کنگره، گفت: این بیمارستان ها در لردگان، کوهرنگ و چمن گلی و مصلی امام خمینی شهرکرد برای کمک به مردم و بهره مندی همه از کنگره شهدا برپا شد.

رضا محمد سلیمانی یادآور شد: مهمترین آثار ماندگار که بعد از کنگره باقی می ماند آثار نوشتاری است که استان در این بحث بسار موفق عمل کرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هرکس احساس دین به شهدا داشت در برگزاری کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری کمک کرده است و آمار دقیقی در این خصوص وجود ندارد.

کارگاه آموزشی کنگره شهدا  با حضور نمایندگان ۱۱ استان در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 2960691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha