۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۶

رئیس دادگستری استان تهران؛

۴۰۰ اغتشاشگر در تهران به حبس محکوم شدند

۴۰۰ اغتشاشگر در تهران به حبس محکوم شدند

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران ۴۰۰ اغتشاش‌گر در تهران به حبس محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه بازدید رئیس قوه قضائیه از دادگاه انقلاب، گفت: از ابتدای شروع آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، شعب ویژه‌ای در دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران و شهرستان‌های استان تهران، برای رسیدگی به پرونده‌های این حوزه اختصاص یافتند.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.

این گزارش حاکی است رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران و تعدادی از قضات و کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی در حضور رئیس قوه قضائیه، به بیان دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات و مشکلات پرداختند.

کد خبر 5654149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      7 20
      هزارن میلیارد خسارت به کشور زدند. فقط همین حبس های سبک و ساده؟؟؟؟؟ جای تعجب نیست اگر دوباره این اغتشاش ها تکرار شود
    • امین اهل خراسان بزرگ IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      3 38
      واقعا این چاره کار نیست.بهتره مسئولان رده بالای کشور ابتدا در تریبون رسمی از مردم بخاطر عملکرد بسیار بد خودشون عذرخواهی کنم و قول بدن خودشون رو تغییر بدن و از این به بعد جبران مافات کنن.بعد هم برکناری ها و عزل های گسترده مسئولین بی کفایت راه بیفته و تک تک شون محاکمه بشن.بعد هم تلویزیون خصوصی بشه.
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 2
      با بعضی از جرایم..باید ..در صحنه جرم .. برخورد شود...تاخیر در برخورد با جرایمی همچون تیراندازی و جناح با سلاح سرد.و آتش زدن امکان....عملا تاثیر ندارد و سبب ناامیدی و ناامنی پایدار در جامعه شده...و همچنین مجرمان را گستاخ و سبب تشویق سایر مردم به تخلف میشود..در کجای دنیا.. اینگونه که ما عمل میکنند ؟!!
    • ناشناس IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      0 1
      باید جریمه نقدی را به شدت بالا ببرید که کسی اغتشاش و تخریب نکند
      • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
        0 1
        باید جریمه نقدی را آن چنان بالا ببریبد که کسی جرییت نکند به اموال ملی ومردم دستذبزند اینه ها الان در زندان یک خرج اضافی هم می اندارند روی دست ملت پس جریمه ها سنگین کنید
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 0
      باید به حرف دل شان گوش داد به خاطرگرانی ومشکلات اقتصادی جوگیرشدن باید مشکلات شان رابررسی کنید وخواسته ومشکل دانشجویانمان راببینید چیه
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      اعدامی ها را در یک روز اعدام کنید تا هروز شاهد فضای مجازی را اعدام نکنید پر نکنند. تا دوسال زندان ؟ای کاش می گفتند در حدود فلان جرم فلان جریمه" فقط مماشات نه