۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

امدادرسانی به ۱۶ تصادف رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

امدادرسانی به ۱۶ تصادف رانندگی در استان سمنان/ ۲ نفر جان باختند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از امداد رسانی به ۱۶ حادثه رانندگی طی یک هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: در این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۱۶ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: از بین این حوادث پنج مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر، یک مورد سقوط از پل، پنج مورد انحراف خودرو از جاده و پنج مورد واژگونی خودرو بوده است.

وی ضمن بیان اینکه حوادث رانندگی هفته گذشته منجر به جان باختن دو هموطن و مصدومیت ۵۲ نفر شده است، افزود: سقوط از پل خودرو پراید ۱۴۱ کیلومتر ۱۲ محور ایوانکی به شریف آباد و انحراف از جاده تریلی کیلومتر ۲۲ محور سرخه به آرادان هر کدام یک کشته بر جای گذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته گذشته شاهد یک حادثه رانندگی برای یک اتوبوس نیز بوده‌ایم، ابراز داشت: انحراف از جاده اتوبوس کیلومتر ۶۲ محور شاهرود به میامی چهار مصدوم برجای گذاشت.

درخشان ضمن بیان اینکه به یک مورد تصادف زنجیره‌ای نیز امداد رسانی لازم صورت گرفته است، تصریح کرد: تصادف زنجیره‌ای سه خودرو (یک سواری و دو کامیونت) در کمربندی شاهرود به میامی محدوده پل سعد آباد باعث مصدومیت پنج نفر شده است.

وی افزود: انحراف از جاده ال ۹۰ و سقوط آن در کانال آب کیلومتر ۷۰ محور سرخه به آرادان- فرعی روستای کند قلی خان و واژگونی سمند در کیلومتر ۳۳ محور شاهرود به آزادشهر هر کدام با شش مصدوم و واژگونی کوئیک کیلومتر ۱۵۵ محور قم به گرمسار با پنج مصدوم بیشترین تعداد مجروحان حوادث رانندگی را رقم زدند.

کد خبر 6109793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha