۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۶

نمایشگاه شب یلدا در ارومیه برگزار می شود

نمایشگاه شب یلدا در ارومیه برگزار می شود

ارومیه - سرپرست معاونت اموربازرگانی و توسعه تجارت صمت آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه شب یلدا در ارومیه خبر داد.

اسد فرهمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی پاییز و فرا رسیدن شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات ویژه شب یلدا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه در ۱۰۰ الی ۱۱۰ غرفه از ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی از ساعت ۱۶ عصر الی ۲۲ شب برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

فرهمند تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در شب یلدا می‌باشد و سعی شده تا در این نمایشگاه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست معاونت اموربازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: ارائه کالاهای مرتبط با آئین شب یلدا و فروش ویژه زمستانه و مورد نیاز شهروندان، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

فرهمند تاکید کرد: در این نمایشگاه انواع حلوا، خشکبار، آجیل، پشمک، شیرینی، تنقلات شب یلدا و همچنین مواد پروتینی اعم از گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی و غیره در معرض دید و خرید مردم قرار داده خواهد شد.

کد خبر 5654619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha