۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۷

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص):

آمریکا رو به افول است / ۹ دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران

آمریکا رو به افول است / ۹ دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران

تهران- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان این که آمریکا رو به افول است، گفت: ۹ دی عمق ولایتمداری و بصیرت ملت ایران را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده ظهر سه شنبه در دومین جلسه هفته بصیرت استان تهران و گرامیداشت یوم الله ۹ دی گفت: باید سرمایه‌های اجتماعی خود را افزایش بدهیم و حس واقعی و ارزشی را به مردم منتقل کنیم؛ مردم ما در خصوص اعتقادات، امام حسین (ع)، شهدا و… با هیچ کسی تعارف ندارند و با اصل اسلام و اعتقادات همراه هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) بیان کرد: یاد شهدای مدافع امنیت و شهید سپهبد سلیمانی را در جلسات خود همیشه گرامی می‌داریم، بر اساس مستندهایی که خود غربی‌ها، آن را اعلام کرده اند، می‌گویند که اگر انقلاب اسلامی از چهل سالگی خود عبور کند دیگر این انقلاب نابود نمی‌شود و بعد از اینکه از چهل سالگی خود عبور کرد، دیگر نمی‌شود تفکر انقلابی را از بین برد.

حسن زاده عنوان کرد: آمریکا قدرت جهانی نیست و رو به افول است، این یک امر طبیعی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت زیادی ندارند، الحمدالله ما در خیلی از موضوعات واقعاً خوش درخشیده ایم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اضافه کرد: باید سرمایه‌های اجتماعی خود را افزایش بدهیم و حس واقعی و ارزشی را به مردم منتقل کنیم؛ مردم ما در خصوص اعتقادات، امام حسین (ع)، شهدا و… با هیچ کسی تعارف ندارند و با اصل اسلام و اعتقادات همراه هستند.

وی افزود: گرامیداشت ایام الله ۹ دی امسال بسیار بار ارزش است و با تمام وجود باید پای کار این مراسم انقلابی و حماسی باشیم.

حسن زاده گفت: در خصوص شهدا مرز بندی نداریم و همه افراد با گرایشات و سلایق گوناگون، جناح‌ها و احزاب و… همه پای کار مراسم شهدا علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی هستند؛ در روز ۱۳ دی ماه امسال باید برای مراسم سپهبد سلیمانی سنگ تمام بزاریم.

کد خبر 5660790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha