۶ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

واژگونی آمبولانس در مسیر «خروسلو» جان امدادگر را گرفت

واژگونی آمبولانس در مسیر «خروسلو» جان امدادگر را گرفت

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس‌لو» در محور گرمی به بیله‌سوار جان امدادگر را گرفت.

حمید قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم امداد و نجات پایگاه جاده‌ای «خروسلو» به عملیات امداد و نجات جاده‌ای در محور گرمی به بیله‌سوار اعزام شده بود که پس از انجام موفقیت‌آمیز مأموریت در هنگام بازگشت به پایگاه در ساعت ۱۳:۳۰ دچار واژگونی شد.

وی با بیان اینکه واژگونی این آمبولانس جان یک امدادگر را گرفت، ادامه داد: متأسفانه در این حادثه نجات‌گر داوطلب درجه ایثار «توفیق ویژه» جان خود را از دست داد و ۲ نجات‌گر دیگر «شایان اکرامی» و «توفیق تیماس» مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به حال عمومی ۲ امدادگر مصدوم بیان کرد: ساعتی پیش «توفیق تیماس» به دلیل وخامت حال جسمی ناشی از شکستگی در ناحیه گردن به بیمارستانی در شهر اردبیل اعزام شد و «شایان اکرامی» نیز با شکستگی دست و پا در یکی از مراکز درمانی شهرستان وقوع حادثه بستری است.

قویدل خاطر نشان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 5666711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha