۱۲ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۵۱

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای با اموال مسروقه ۵ ملیلیارد ریالی در اهر

دستگیری سارقان حرفه‌ای با اموال مسروقه ۵ ملیلیارد ریالی در اهر

اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۴۸ ساعت توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت آقاپور عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی‌بر سرقت تانکر آب هوایی با پایه‌های ۹ متری مربوطه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال از کارگاهی نیمه فعال در سطح شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی مأموران و با هدایت و تدابیر فرماندهی، مأموران دو نفر سارق سابقهٔ‌دار را در حال اوراق و برش تانکر مسروقه جهت فروش در قالب ضایعات در یکی از محلات شهر مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی سارقان را دستگیر و به‌همراه اموال مسروقه به مقر پلیس دلالت نمودند.

سرهنگ آقاپور تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل آمده به سرقت تانکر آب هوایی به‌صورت شبانه با استفاده از یک‌دستگاه کامیون معترف شدند که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان از شهروندان خواست؛ از رها نمودن اموال خود به‌صورت بلاصاحب در محل‌های فاقد نگهبان و حصارکشی خودداری نمایند.

کد خبر 5671706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha