۱۴ دی ۱۴۰۱، ۸:۳۷

عضو شورای شهر اردبیل:

گام‌های بلند برای درآمد پایدار شهری در اردبیل برداشته شده است

گام‌های بلند برای درآمد پایدار شهری در اردبیل برداشته شده است

اردبیل- رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت شورای شهر اردبیل گفت: گام‌های بسیار محکم و آینده داری برای درآمد پایدار شهری برداشته شده است.

بهزاد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تلاش‌های چندین ماهه شهرداری و شورای شهر در خصوص درآمد پایدار شهری اشاره کرد و اظهار کرد: گام‌های بسیار محکم و آینده داری برای درآمد پایدار شهری برداشته شده است.

وی با اشاره به بودجه اختصاصی سال ۱۴۰۱ اردبیل گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل ۱,۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۵ هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه‌ای دارد و شهرداری و شورا در این زمینه تلاش کرده تا این طرح‌های مشارکتی را تعیین تکلیف کرده و به مرحله اجرا برسانند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت شورای شهر اردبیل بیان کرد: به زودی دفترچه فرصت‌های سرمایه گذاری نیز در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی برای ۵ منطقه شهری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین در دور ششم شورای شهر، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان طرح شاخص مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی در راستای درآمد پایدار شهری در حال انجام است.

وی افزود: مسیر درست آینده این شهر در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت است و اگر با نگاه عالمانه، علمی و فنی و خارج از هرگونه نگاه احساسی به حوزه سرمایه گذاری بنگریم قطعاً آینده این شهر در حوزه درآمد پایدار به ویژه درآمد شهری درخشان خواهد بود.

کد خبر 5672950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha