۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۲

نجفی:

امنيت پايدار و توسعه پايدار مكمل هم هستند

امنيت پايدار و توسعه پايدار مكمل هم هستند

رشت – خبرگزاری مهر: استاندار گيلان با بیان اینکه قوام و رونق اقتصاد در سايه امنيت پايدار است، گفت: امنيت پايدار و توسعه پايدار مكمل هم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نجفی ظهر پنجشنبه در جمع معاونان و روساي پليس هاي تخصصي استان افزود: پليس تاثير بسزايي در اقتصاد كشور  داشته و اقتصاد در سايه امنيت پايدار قوام و رونق مي يابد.

وی همچنین حضور پررنگ پليس در تمامي نقاط شهر را نشان از حميت و درايت پليس در انتظام بخشي و توسعه امنيت پايدار در جامعه اعلام کرد و اظهارداشت: پليس با مبارزه با پديده قاچاق و ايجاد فضاي امن در جامعه، سهم بسزايي در امنيت اقتصادي و رونق كسب و كار دارد.

استاندار گیلان با بيان اينكه هر اندازه وضعيت معيشتي، اقتصاد و كسب و كار  در جامعه بهبود يابد خشونت و ناهنجاري هاي اجتماعي و جرايم به تبع كمتر خواهد شد، افزود:  روانسازي اقتصاد و رونق كسب و كار باعث كمتر شدن بيكاري در جامعه مي شود.

وي با بيان اينكه كمتر شدن بيكاري و اشتغال پايدار موجب كاهش ناهنجاري در جامعه مي شود، بيان داشت: كمتر شدن بيكاري در بلندت مدت موجب كاهش حجم كار پليس در برخورد قانوني با ناهنجاري خواهد شد.

نجفي با اعلام اينكه امنيت پايدار و توسعه پايدار مكمل هم هستند، اظهار داشت: با رفع مشكلات اشتغال، بهبود وضعيت معيشت و اقتصادي و ارائه خدمات بهتر در عرصه هاي مختلف از جمله گردشگردي و تجارت كاهش ناهنجاري ها را در جامعه شاهد خواهيم بود.

وی در ادامه با بيان اينكه گيلان با بهره مندي از امنيت خوب، مستعد فعاليت بيشتر در زمينه اشتغال و گردشگري  است، اضافه كرد: دست يابي به اشتغال مطلوب در استان و جذب گردشگر با همكاري و همياري همه بخش ها در استان امكانپذير خواهد شد.

کد خبر 2390286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha