۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

تکمیل محور سرعین-آلوارس به اعتبار نیاز دارد

تکمیل محور سرعین-آلوارس به اعتبار نیاز دارد

سرعین- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه محور سرعین-آلوارس به طول ۱۰ کیلومتر برای تکمیل به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری بعدازظهر دوشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان سرعین اظهار کرد: تکمیل پروژه محور سرعین-آلوارسبه ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲.۵ کیلومتر از این مسیر گردشگری تعریض، بهسازی و تکمیل شده و به زیر بار ترافیک رفته است، گفت: تعریض محور سرعین به سمت آلوارس به‌عنوان پروژه گردشگری استان با هدف سهولت دسترسی به منطقه گردشگری آلوارس در حال انجام است که امیدواریم امسال قطعاتی را تکمیل و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پیشرفت ۴۰ درصد پروژه اشاره کرد و ادامه داد: در ۲.۵ کیلومتر دیگر از مسیر عملیات تعریض و بازیافت سرد در یک طرف مسیر اتمام یافته و با یک لایه روکش آسفالت نیز اجرا شده است.

حیدری به تأیید نهایی ۳۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سرعین اشاره کرد و افزود: ۹۸۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سرعین ثبت نام کرده‌اند که تاکنون ۳۱ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کردند.

وی بیان کرد: در شهرستان سرعین کارگزار این طرح بنیاد مسکن است و قول دادند که تا آخر سال آتی این پروژه به بهره برداری برسد.

کد خبر 5677909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha