۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک شهرداری را تصرف کرده است

مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک شهرداری را تصرف کرده است

عضو شورای شهر تهران گفت: مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک شهرداری را تصرف کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازپس گیری املاک شهرداری گفت: نامه‌ای را بنده به شهرداری نوشتم که بر اساس مصوبه دوره قبل شوراست.

وی ادامه داد: این نامه بندهای متعددی دارد و در این بندها شهرداری مکلف شده اقداماتی را که در بازپس‌گیری املاک انجام داده، گزارش دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید بند به بند گزارش و آمار خود در رابطه با املاک ارائه دهد، نامه بنده دو هفته قبل ارسال شده و به دلیل تعداد زیاد بندها زمان حداقلی را برای پاسخگویی تا پایان دی ماه نیاز دارد.

امانی گفت: اگر آمار ارسال شود آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم و اگر گزارش ارائه نشود، پیگیری خواهم کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از گزارش رئیس سازمان بازرسی مبنی بر بازپس‌گیری ۱۰۰ ملک متصرف شده، این املاک در دست افراد بزرگ بوده و مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک را تصرف کرده و با فشار شهرداری باز پس گرفته شده است؟.

امانی اظهار کرد: طبق مقررات پیگیری می‌کنم که اطلاعات ارائه شود؛ بر اساس مصوبه می‌توانیم همه تبصره‌های مرتبط با املاک شهرداری را گزارش دهیم.

وی ادامه داد: به جز یک لایحه در دوره قبلی مدیریت شهری که مجوز ادامه بهره‌برداری و واگذاری ۷۶ ملک شهرداری را خواستار شده بودند، هیچ مکاتبه‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

کد خبر 5682974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha