۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰

نماینده مردم دامغان در مجلس:

« اشتغال» لازمه تثبیت جمعیت در شهر دیباج/ فرصت شغلی ایجاد شود

« اشتغال» لازمه تثبیت جمعیت در شهر دیباج/ فرصت شغلی ایجاد شود

دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس بابیان اینکه اشتغال، لازمه تثبیت جمعیت در شهر دیباج است، گفت: از مسئولان انتظار می رود برای ایجاد فرصت‌های شغلی این منطقه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر علیزاده برمی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست استاندار سمنان، امام جمعه دیباج و فرماندار شهرستان با اقشار مختلف مردم شهر دیباج به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر ضمن بیان اینکه اشتغال، لازمه تثبیت جمعیت در شهر دیباج است، ابراز داشت: در صورت مهیا نبودن فرصت شغلی جوانان کوچ کرده و شاهد خالی شدن شهرهای کم جمعیت خواهیم بود لذا می‌بایست برای ایجاد امنیت فکری به حال ماندگاری نسل جدید کرد.

وی ضمن بیان اینکه یکی از راهکارهای لازم برای ماندگاری جوانان و جلوگیری از مهاجرت بی رویه آنها به شهرهای بزرگ فراهم کردن فرصت شغلی مناسب است، افزود: علاوه بر اینکه به عنوان نماینده به صورت ویژه با تمام توان برای ایجاد فرصت شغلی تلاش خواهم کرد از مسئولان نیز انتظار می‌رود این مهم را در دستور کار فوری خود قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای رفع مشکل بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی باید از پتانسیل حضور سرمایه گذاران استفاده شود، ابراز داشت: این منطقه آمادگی لازم برای پذیرش سرمایه گذاران دارد و از ظرفیت‌های خوبی در این حوزه برخوردار است.

علیزاده برمی ضمن بیان اینکه روند تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دولت سیزدهم تسریع یافته است، ادامه تصریح کرد: امروز شاهدیم در دیباج طرح نیمه تمامی باقی نمانده و همه آنها به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن دامغان انجام گرفته است، افزود: این ظرفیت به لطف خدا ایجاد هزار شغل پایدار را به دنبال داشته است.

کد خبر 5705111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha