۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

اولویت اعطای مجوز فعالیت رسانه‌ای با فعالان واقعی عرصه خبر است

اولویت اعطای مجوز فعالیت رسانه‌ای با فعالان واقعی عرصه خبر است

قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: از این پس در اعطای مجوز فعالیت رسانه‌ای، اولویت با افرادی است که شغل آنان عرصه خبر بوده و در حوزه رسانه تولید محتوا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین فائزی پیش از ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: بخشی از مجوزهای رسانه‌های دارای درآمد در استان قزوین در دستان کسانی است که شغل اصلی آنان رسانه و خبر نیست.

وی افزود: این در حالی است که در بین اصحاب رسانه افرادی هستند که با مشکلات معیشتی مواجه هستند و برای حل این مشکل تدابیری اندیشیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: از این پس در اعطای مجوز فعالیت رسانه‌ای، اولویت با افرادی است که شغل آنان عرصه خبر بوده و در حوزه رسانه تولید محتوا می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش برای رشد حرفه‌ای اصحاب رسانه و ارتقا سطح توانمندی‌های آنان در دستور کار است و معتقدیم باید شاهد رشد سطح حرفه‌ای خبرنگاران استان قزوین باشیم.

فائزی تاکید کرد: نگاه ما در حوزه رسانه اصلاً سیاسی و حزبی نیست و معتقدیم همه رسانه‌ها در هر طیف سیاسی‌ای که هستند باید کنار هم تقویت شده و رشد پیدا کنند تا فضای حرفه‌ای در رسانه داشته باشیم.

وی گفت: یکی از راه‌های رشد حرفه‌ای خبرنگاران برگزاری جشنواره مطبوعات با هدف ارتقای ادبیات حرفه‌ای رسانه‌های استان قزوین است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: در این دور از جشنواره از مطبوعات فعالان حوزه فضای مجازی هم که کار رسانه‌ای و تولید محتوا می‌کنند دیده شده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: مشارکت همه اصحاب رسانه در این جشنواره می‌تواند زمینه تحقق اهداف جشنواره و ارتقا سطح حرفه‌ای رسانه‌های استان قزوین را فراهم کند.

کد خبر 5709530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha