دستاورد مقاومت فلسطین در تحمیل معادله جدید نظامی علیه تل‌آویو

دستاورد مقاومت فلسطین در تحمیل معادله جدید نظامی علیه تل‌آویو

منابع عبری واکنش محدود رژیم صهیونیستی علیه حملات موشکی از غزه را بیانگر موفقیت مقاومت فلسطین در تحمیل معادلات جدید علیه تل آویو توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، خبرنگاران و تحلیلگران رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه واکنش‌های مختلفی به حملات هوایی ارتش این رژیم علیه نوار غزه نشان دادند.

تحلیلگران و خبرنگاران صهیونیست در توییت‌های خود تاکید کردند کابینه راستگرای رژیم صهیونیستی همچنان سیاست مهار و جلوگیری از تنش را در دستور کار قرار داده و آن را پیگیری می‌کند چنانچه در کابینه‌های گذشته نیز اتخاذ همین سیاست توسط آنها قابل مشاهده بود که پیام این سیاست برای حماس آن است که اسرائیل شلیک موشک را می‌پذیرد همانطور که دولت‌های گذشته نیز این گونه بودند و در این خصوص تفاوتی میان سدیروت و عسقلان وجود ندارد.

بر اساس اعلام خبرنگار وبگاه صهیونیستی واللا ارتش اسرائیل، واکنش به شلیک ۶ موشک از نوار غزه را محدود کرده و تنها به حمله هوایی علیه یک پایگاه و یک مجموعه نظامی متعلق به حماس اکتفا نمود که پیش از این هم به آن حمله کرده بود. حملاتی که تلفات خاصی هم نداشت.

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: جبهه داخلی بر ادامه شرایط طبیعی در مناطق همجوار غزه بدون هیچ گونه دستورالعمل خاصی تاکید دارد.

امیر بوخبوط خبرنگار نظامی صهیونیست در این خصوص تاکید دارد: این یک واقعیت است که گروه‌های فلسطینی در تحمیل یک معادله جدید به اسرائیل موفق بوده‌اند چرا که حوادثی غیر عادی نسبت به آنها در کرانه باختری در حال رخ دادن است.

وی افزود: واکنش به شلیک موشک از نوار غزه ارتش را وارد تنشی جدید خواهد کرد که در ماه رمضان بسیار لغزنده‌تر و خطرناک‌تر خواهد بود.

کد خبر 5717384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 0
      الله اکبر زنده باد مجاهدان فلسطین