زیاد النخاله:

مقاومت بدون تردید به جنایت اشغالگران در نابلس پاسخ خواهد داد

مقاومت بدون تردید به جنایت اشغالگران در نابلس پاسخ خواهد داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت صهیونیست ها در نابلس واقع در کرانه باختری بدون هیچ تردیدی پاسخ داده خواهد شد و پاسخ به این جنایت وظیفه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سما، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه از آنچه در نابلس واقع در کرانه باختری روی داد به عنوان جنایت بزرگ اشغالگران علیه ملت فلسطین یاد کرد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در عین حال افزود که گروه‌های مقاومت وظیفه دارند بدون هیچ تردید به این جنایت پاسخ دهند.

النخاله تصریح کرد: ملت فلسطین در مقابل دشمن متحد و یکپارچه هستند و به خواست خدا این را ثابت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در جنایت ننگین روز چهارشنبه اشغالگران صهیونیست در شهر نابلس واقع در کرانه باختری، ۱۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و به این ترتیب شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری از آغاز سال جاری میلادی به ۶۱ شهید افزایش پیدا کرد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله به نابلس به دلیل نگرانی از حمله موشکی از سوی نوار غزه، اقدام به استقرار سامانه گنبد آهنین کرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که یکی از افسران رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل برای دریافت پاسخ به حمله امروزش در نابلس آماده می‌شود.چیزی که اوضاع را شعله ور می‌کند وجود دارد و اینجا انبار باروتی است که فقط برای شعله ور ساختن نیاز به کبریت دارد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از هراس در شهرک‌های صهیونیست نشین از بیم شلیک راکت از نوار غزه در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس خبر داد.

کد خبر 5715979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha